Subject: [vako] [DKIM katki] Vaidlustuse esitamine riigihankes „Kuivtoidu ostmine teenistuskoertele” (viitenumber 296203)
From: "vako - RAM" <[email-masked]>
To: "Riigihangete vaidlustuskomisjon - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 15:37:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

	HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline,
kuna on saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb -&gt; E-post ja kalender.
	Lugupeetud vaidlustuskomisjon
Käesolevaga esitab Pet Nutrition OÜ (registrikood 16875195) vaidlustuse
Politsei- ja Piirivalveameti 04.08.2025 otsuse nr 20-2.38/42-4 peale,
millega lükati tagasi meie pakkumus nr 571442.
Leiame, et pakkumuse tagasilükkamine on õigusvastane, kuna see põhineb
hankija poolt hanketingimuste ebaõigel tõlgendamisel, olulisel
menetlusveal ning meelevaldsel ja matemaatiliselt valel arvutusmetoodikal.
Lisame kirjale vaidlustuse koos kõigi põhjenduste ja tõenditega,
vaidlustatava otsuse ning riigilõivu tasumist kinnitava maksekorralduse.
Lugupidamisega,

Aleksei Rozenberg
Tegevjuht

Husse Eesti / Pet Nutrition OÜ
www.husse.ee
Tel. &#43;372 5802 2880
E-mail: [email-masked]